Tuesday 19 May 2015

KENDERAAN APAKAH???




Alhamdulillah ramai yang berminat nak tahu apakah kenderaan yang dimaksudkan dalam entri saya tentang kelancaran pengeluaran susu mommies
Cakap pada diri anda "i'm so excited"
Untuk memudahkan mommies lebih faham bayangkan breast mommies adalah sebuah kilang
Setelah produk (susu ibu) dihasilkan oleh Prolaktin (pekerja)
Ia memerlukan kenderaan untuk dibawa keluar daripada kilang itu
Betul2???
Jadi kerana itulah kenderaan yang saya maksudkan adalah hormon Oksitosin
Tahniah kepada anda yang berjaya meneka!!!
Kenapa saya menggelarkanya sebagai kenderaan???
Ini kerana hormon oksitosin yang akan mengalirkan susu yang dah terhasil keluar daripada breast
Nah faham dah sekarang???
Hormon Oksitosin dapat ditingkatkan melalui EMOSI yang stabil
Cer bayangkan emosi mommies tak stabil??? Stress, penat, kelam kabut???
Pastinya kenderaan mommies akan berkurangan
Tu yang bila pam susu slow je keluar & cenonet padahal breast rasa berat lagi
Bukan sebab susu cenonet dalam breast tapi mommies kurang kenderaan untuk bawa susu tu keluar
Jadi hasil pam pun tak dapat banyak lah
Mudah kan nak faham
Siapa dah faham say "stabilkan emosi"
================================
Jika mommies nak faham lebih jelas & seterusnya dapat menjayakan penyusuan hingga 2 tahun dengan lebih mudah, , relax, enjoy & menjimatkan masa boleh join program MENTOR MENTEE bersama saya, Coach Asiah
PM "MENTOR MENTEE" ke MESSAGE FB atau WhatsApp 0123443252 untuk set appointment
Saya dijangka bersalin pada 30/05/2015
Selagi saya masih belum bersalin i'allah saya cuba membantu selagi terdaya
ATAU
Mommies boleh dapatkan ebook 6 FORMULA TERPANTAS SUSU MERIAH TANPA SUPLEMEN & RAHSIA PEMAKANAN IBU MENYUSU, makan biasa2 susu tetap luar biasa di www.susuibumeriah.com
‪#‎AsiahMaharam‬
JURULATIH KEJAYAAN PENYUSUAN EKSKLUSIF TANPA SUPLEMEN
www.asiahmaharam.com

No comments:

Post a Comment